۱۳۹۱ شهریور ۲, پنجشنبه

مردان سرنوشت ساز دربی


عدم استفاده از كاظميان و ساموئل در دو تيم براي من تعجب برانگيز است چون اين دو، پتانسيل انجام بازي‌هاي خيلي خوب را دارند و مخصوصا ساموئل با تجربه بازي در ليگ برتر انگليس
به گزارش ملت ایران به نقل از سایت گل: مرتضي محصص آنالیزور و مدرس رسمی فیفا نیز از تب و تاب دربی دور نمانده و در مصاحبه‌ای به بررسی فنی کوتاهی از دربی پرداخته است.
اعتقاد محصص به گردان
بدون ترديد اگر شهاب گردان از ابتدا بازي كند، مي‌تواند ستاره تيمش باشد و رحمتي هم كه از بهترين‌ها است و اين دو مي‌توانند در ضربات ايستگاهي و كنترل خط دفاعي تيم‌هايشان در داربي بسيار موثر باشند.
برهانی و کریمی ، ستاره‌هائی که قدرت تغییر ضرب‌آهنگ بازی را دارند
وي همچنين برهاني را در استقلال به عنوان بازيكني كه هميشه مي‌تواند نتيجه‌ بازي را تغيير دهد و كريمي را در پرسپوليس به شرطي كه روز خوبش باشد از ديگر بازيكناني دانست كه مي‌توانند در نتيجه‌ بازي تاثير داشته باشند.
بازی پرگل است
چون هر دو تيم با توجه به بازي‌هاي قبلي خود نياز به برد دارند، اين بازي هجومي و پر گل خواهد بود، هر چند پيش‌بيني فوتبال اشتباه است.
تعجب اؤ نبود کاظمیان و ساموئل
عدم استفاده از كاظميان و ساموئل در دو تيم براي من تعجب برانگيز است چون اين دو، پتانسيل انجام بازي‌هاي خيلي خوب را دارند و مخصوصا ساموئل با تجربه بازي در ليگ برتر انگليس هم پاس‌هاي بلند خوبي مي‌دهد و هم در بازي تك ضرب و پاس‌هاي كوتاه تبحر دارد و حتي در جناح چپ هم مي‌تواند يك وزنه مناسب براي تيمش باشد.
امید محصص به آقازمانی
قرمزها با كمبود هافبك مواجه‌اند و ميانه زمين‌شان خالي است، هر چند كه من مطمئنم سامان آقا زماني در آينده يكي از بهترين‌ هافبك‌هاي دفاعي ايران خواهد شد ولي اكنون نياز به آرامش دارد تا خود را پيدا كند كه كريمي و مهدوي كيا با تجربه مي‌توانند اين آرامش را به خط هافبك پرسپوليس باز گردانند.
کوتاه اما فنی از استقلال
آبي‌ها با توجه به چهره‌هايي كه در خط هافبك دارند بايد به حفظ توپ بپردازند و با استفاده از بازيكنان كناري خود به بازي عرض بدهند و سعي كنند صاحب توپ باشند و به جاي رو آوردن به سانتر، روي زمين بازي كنند.
امير قلعه نويي با توجه به مهره‌هايي كه در خط هافبك دارد دستش باز است تا تغييرات ايجاد كند و با مديريتي قوي كه از او سراغ داريم مي‌تواند مشكلات را پشت سر بگذارد.
محصص هم برای ژوزه نسخه‌ی صبر را پیچید
ژوزه را زياد نمي‌شناسم ولي معتقدم بايد به او فرصت داده شود تا تاثير خود را روي پرسپوليس بگذارد و بدترين كار اين است كه به او فرصت ندهيم.
محصص در پايان ابراز اميدواري كرد كه داربي هفتاد و پنجم يك بازي زيبا و پر گل باشد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر