۱۳۹۱ شهریور ۳, جمعه

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل ازدواج کردند

این زوج ، روز شنبه طی یک مراسم مخفیانه درهتل جکسون هول واقع در وایومینگ ، ازدواج کردند .
ملت ایران، بنا به گزارشات رسیده به نقل از خبرگزاری آفتاب ، این زوج ، روز شنبه طی یک مراسم مخفیانه درهتل جکسون هول واقع در وایومینگ ، ازدواج کردند . این هتل همان جایی بود که این زوج باهم نامزد کرده بودند.

مهمانان خوش شانس جاستین و جسیکا نیز در همین هتل لوکس چهارفصل اقامت کردند و پذیرایی شدند.
این زوج تلاش کردند که ازدواجشان را مخفی نگه دارند اما سیلویا وین استاک ، طراح مشهور کیکهای عروسی ، فاش کرد که تعطیلات هفته گذشته خود را در هتل جکسون هول سپری کرده و با این حرف به شایعات و اخبار منتشر شده درباره ازدواج این زوج در این هتل دامن زد.
او در تویتر نوشت:"آمریکا کشور زیبایی است و هتل هول جکسون واقعا" خارق العاده است."
جسیکا اخیرا" تاکید کرده بود که برای برنامه ریزی مراسم ازدواجش وقت چندانی نداشته است."
او گفت:"آماده شدن برای مراسم ازدواج خیلی هیجان انگیز است اما من به سختی برای انجام کارهای عروسی وقت پیدا می کنم ! اما به هر حال لحظات خیلی خوبی است و من واقعا" لذت می برم."
"راستش دقیقا" نمی دانم چه می خواهم . من از آن دسته آدمهایی نیستم که خیلی وسواس دارند . فکر نمی کنم از آن آدمهایی باشم که بگویم اینکار باید حتما" به این شکل انجام شود . بیشتر نظراتم کلی است ، یک نظر و ایده کلی مطرح می کنم و اجازه می دهم آنهایی که مهارت دارند هر طور که بهتر است آن ایده را اجرا کنند."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر