۱۳۹۱ شهریور ۲, پنجشنبه

توهین بیشرمانه کارکنان هتل دیزنی به یک دختر محجبه +عکس


این دختر مسلمان یک خدمتکار در هتل بزرگی در دیزنی است که همواره وی را مورد توهینهای مذهبی قرار می دهند و به او اجازه داده نمیشود که با حجاب اسلامی سرکار حاضر شود.
ملت ایران: این دختر مسلمان یک خدمتکار در هتل بزرگی در دیزنی است که همواره وی را مورد توهینهای مذهبی قرار می دهند و به او اجازه داده نمیشود که با حجاب اسلامی سرکار حاضر شود.

"ایمان بودلال" در دادگاه گفته است هنگامی که در سال 2010 رسما شهروند امریکایی شد به او اجازه دادند که با حفظ حجاب مشغول کار شود اما حالا از او میخواهند حجابش را بردارد و یا در آشپزخانه و دور از چشم مسافران و مشتریها کار کند.
وی میگوید بیش از 7 بار بدون اینکه حقوقش پرداخت شود به خانه بازگردانده شده است تنها به این دلیل که حاضر نشده است حجابش را از سر بردارد.
به او گفته شد میتواند به جای روسری از کلاه استفاده کند اما او این مسئله را نمیپذیرد و میگوید این توهین به شخصیت او و عقاید مذهبی اش است.
وی برای احقاق حقش به دادگاه شکایت کرده است و میگوید همکارانش بارها او را "تروریست" عرب و "شتر سوار" خطاب کرده اند و هربار او به مدیرش شکایت کرده است او به هیچ وجه به او توجهی نکرده است.
وی معتقد است حجابش هیچ محدودیتی برای انجام کارش ندارد و باعث میشود موقعیت و شخصیت او حفظ شود.
ناگفته نماند این نخستین بار نیست که کارمندان هتلهای دیزنی به دلیل حفظ حجاب مورد آزار و توهین های مذهبی قرار میگیرند.
پرداد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر