۱۳۹۱ شهریور ۲, پنجشنبه

دوئل جذاب الکلاسیکو


سوپرکاپ امسال، اولین رویارویی دو تیم در فصل جدید است. و اولین دوئل مسی و کریس در تابستان امسال.
به گزارش ملت ایران به نقل از سایت گل: اولین ال کلاسیکوی فصل 3-2012 خیلی سریع از راه رسید و دوتیم رئال و بارسا باید در سوپرکاپ اسپانیا مقابل هم قرار گیرند. کریس و مسی ،دو رقیب همیشگی هم دوباره رقابتی جدید در فصلی جدید را آغازخواهند کرد؛ فصل گذشته ستاره آرژانتینی برنده این دوئل فردی شدو عنوان پی چی چی رامال خود کرد. هردوی آنها می دانند که عملکردشان در چند ماه اخیر تاثیرپررنگی درانتخاب برنده توپ طلای سال 2012داشته باشد.
خیلی ها نبرد غولهای فوتبال اسپانیا را دوئل مسی و رونالدو می دانند. فصل گذشته،ستاره پرتغالی، فصل را به نفع خودش شروع کرد ولی درنهایت توانست 69 گل به ثمر رسانده و مسی با 82 گل در طول یک فصل( درتمامی رقابتها و با شمارش گلهای ملی)، توانست از او پیشی بگیرد. ولی در نبردتیمی، رونالدو با رئال قهرمان لالیگا شدو ستاره پرتغالی درنوکمپ گلی را به ثمر رساند و بردی را برای رئال ثبت کرد که نقش پررنگی در قهرمانی تیمش داشت. دربارسلونا هنوز ژست رونالدو بعد از گلزنی به تیم کاتالان درنوکمپ که هواداران حاضر درورزشگاه را به سکوت دعوت می کرد، فراموش نشده است.
سوپرکاپ امسال، اولین رویارویی دو تیم در فصل جدید است. و اولین دوئل مسی و کریس در تابستان امسال.
رونالدو گذشته را فراموش نکرده و در فکر انتقام است و علاوه بر کسب جام سوپرکاپ اسپانیا، در فکر آن است که با درخشش دراین بازی، انتخابش به عنوان بهترین بازیکن یوفا درفصل 2-2011 که درروز 30 آگوست اعلام خواهد شد را نیز قطعی کند.
هرچند که مورینیو سوپرکاپ را یک «تورنمنت کم اهمیت تر» می نامد ولی این بازی برای رونالدو، ارزش و اهمیت خاص خودش را دارد.
دوئل برسر توپ طلا
رونالدوو مسی مدعیان اصلی فتح توپ طلای امسال در کنار کاسیاس و اینیستا هستند؛ آقای خاص شکی ندارد و ستاره شماره 7 تیمش را برنده این جایزه می داند:« اگر عدالت درکار باشد، توپ طلا به رونالدو می رسد.» از نظر مورینیو ، قهرمانی در لالیگا، بهترین لیگ دنیا، باید ارزش و اعتبار به مراتب بیشتری نسبت به تعداد گلها داشته باشد ولی توپ طلا درماه ژآنویه سال بعد اهدا می شود و اتفاقاتی که در طول ماه های پیش رو رخ دهد هم می تواند تاثیرپررنگی داشته باشد. رونالدو می داند که با درخشش در مصاف های رودرروست که می تواند گوی سبقت را از مسی ربوده و توپ طلا را مال خود کند.
رونالدو به دنبال روزهای بهتر
ستاره پرتغالی رئال در بازی هفته اول تیمش در رقابتهای این فصل لالیگا ومقابل والنسیا نمایش خوبی را به اجرا نگذاشت. او به شدت تلاش می کند که به روزهای آرمانی اش بازگردد. رونالدو با تیم ملی کشورش به مرحله نیمه نهایی یورو2012 رسید و دراین مرحله مغلوب اسپانیا شد و ازروز 28 جولای به اردوی مادریدی ها بازگشته. از آن زمان تاکنون او 375 دقیقه به میدان رفته (که 60 دقیقه اش دردیدار دوستانه اخیر پرتغال بود) و به سه گل رسیده. مسی هم بعد از سپری کردن 31 روز تعطیلی، به طور کامل در اردوی پیش فصل بارسا حضور داشت ، 465 دقیقه بازی کرد و 8 گل به ثمر رساند؛ این درحالی است که فصل قبل مسی تنها دو روز قبل از برگزاری دیدار سوپرکاپ به اردوی بارسا پیوسته بود و شرایط خوبی نداشت و شاید حالا از نظر آمادگی فیزیکی، ستاره آرژانتینی در شرایط بهتری باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر