۱۳۹۱ شهریور ۸, چهارشنبه

عکس روزی که مورینیو دربرنابئو سرود بارسارا سر داد



ژوزه مورینیو کسب جام قهرمانی بارسلونا پس از غلبه بر بتیس را در زمین چمن برنابئو جشن گرفت
به گزارش ملت ایران به نقل از گل:روز شنبه، 28 ژوئن سال 1997 بود که بارسلونا موفق شد تا در فینال کوپا دل ری که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شد، با نتیجه 2-3 از سد رئال بتیس عبور کرده و قهرمان جام حذفی اسپانیا لقب گرفت.
بعد از اتمام آن دیدار بود که اعضای کادر فنی بارسلونا به زمین چمن برنابئو آمدند و کسب بیست و سومین قهرمانی تیمشان در جام حذفی را جشن گرفتن. در آن زمان خوان گاسپارت، نایب رئیس باشگاه بارسلونا در آن زمان شخصا سرود باشگاه بارسلونا را پشت میکروفن ها سرداد.
گاسپارت در حالی که شال بارسلونا را دور گردنش انداخته بود با صدایی رسا این سرود را می خواند تا این جشن باهیجان هرچه بیشتر برگزار شود.
دستیار دوم مربی بارسلونا در آن دوره، ژوزه مورینیو بود که مرد دست راست بابی رابسون بود. در آن لحظات، بازیکنان، مربیان و اعضای کادر فنی بارسا هم سرود این باشگاه را می خواندند ؛ سرودی که 4بار از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد و حتی باعث شد که لورنزو سانس، رئیس وقت باشگاه رئال هم از این بابت عصبانی شود.
ژوزه مورینیو در آن روز به خبرنگاران گفت:« در عین حال هم راضی ام و هم غمگین. .»
شاید آقای خاص هیچ وقت فکرش را هم نمی کرد که سالها بعد از آن روزها، او به برنابئو بازگردد؛ ولی این بار به عنوان مربی رئال مادرید..حالا امشب مورینیو باید در برنابئو، به عنوان سرمربی رئال، از هویت تیمش مقابل بارسا در دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا دفاع کند و تیمش را مقابل بارسلونا به یک نتیجه دلچسب و جام قهرمانی برساند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر