۱۳۹۱ شهریور ۲, پنجشنبه

زنان پرنفوذ جهان را بشناسید + عکس


به گزارش اختصاصی ملت ایران مجله فوربز آلمان برای دومین بارصدراعظم آلمان خانم آنجلا مرکل را قدرتمند ترین زن جهان نامید در رتبه بندی این مجله زنانی که از نظر سیاسی ، رسانه ای و اقتصادی وتجاری سرشناس بودند را مورد ارزیابی قرارداد
به گزارش اختصاصی ملت ایران مجله فوربز آلمان برای دومین بارصدراعظم آلمان خانم آنجلا مرکل را قدرتمند ترین زن جهان نامید در رتبه بندی این مجله زنانی که از نظر سیاسی ، رسانه ای و اقتصادی وتجاری سرشناس بودند را مورد ارزیابی قرارداد و هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه امریکا درجایگاه دوم ایستاد و رییس جمهور برزیل دلما روسف نفر سوم این رده بندی شد.
ماریا فوربز مدیر مجله فوربز می گوید: ما زنانی که از هر لحاظ نفوذ بیشتری دارند و همچنین تصمیمات آنها تغییرات جهانی به همراه داشته باشد را بیشتر مورد نظر داریم .
مجله فوربز می گوید خانم مرکل نقش بسیار موثری در حل مشکلات اتحادیه اروپا داشته و همچنین موثر بودن وچاره جویی های او برای بحران ناحیه یورو مشهود است .
 هیلاری کلینتون در جایگاه دوم می ایستد به خاطر نقش موثر او در حل بحران گروهای ضد امنیتی مثل ویکی لیکس .
خانم روسف هم به خاطر اینکه او رهبر هشتمین قطب اقتصادی جهان است جزء زنان قدرتمند محسوب می شود و در زمان زمامداری خود باعث رشد اقتصادی کشور خود شده است .
مجله فوربز اعلام کرد که متوسط سن 100 زن قدرتمند جهان از 28 کشور 55 سال بوده است و 90 میلیون نفر از طریق تویتر این برنامه را دنبال کردند.
همسر بیل گیتس ملیندا یکی از مدیران شرکت بیل و ملیندا گیتس و مدیر اجرایی روزنامه نیویورک تایمز خانم جیل ابرامسون در جایگاه های چهارم و پنجم قرار گرفتند . سونیا گاندی رییس کنگره ملی هند و خانم میشل اوباما که سال 2010 قدرتمندترین زن جهان بود در رده های بعدی قرار گرفتند.
امسال به این لیست تازه واردهای دیگری مثل جنفر لوپز و خانم لورن پل جابز همسر میلیونر و خیر خواه استیو جابز مدیر اپل اضافه شد . و کریستین لگارد مدیر صندوق بین المللی پول هشتمین زن پرقدرت جهان شناخته شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر