۱۳۹۱ شهریور ۲, پنجشنبه

پايان سناريوي زوج سارق


يك زوج كه با همدستي يكديگر اقدام به سرقت طلاجات دختر بچه ها مي كردند با اظهارات آخرين قرباني خود توسط كارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان شناسايي و دستگير شدند.
يك زوج كه با همدستي يكديگر اقدام به سرقت طلاجات دختر بچه ها مي كردند با اظهارات آخرين قرباني خود توسط كارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان شناسايي و دستگير شدند.
به گزارش ملت ایران به نقل از جام جم آنلاين روز گذشته در پي تماس يكي از شهروندان با مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر سرقت طلاجات دختربچه آنها، رسيدگي به اين موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت هاي به عنف پليس آگاهي استان اصفهان قرار گرفت.
پس از تشكيل پرونده تيمي از كارآگاهان زبده سريعاً جهت انجام اقدامات فني و پليسي و جمع آوري آثار ،مدارک و دلايل جرم به محل حادثه اعزام شدند.
کارآگاهان هنگامي که به صحنه سرقت مي رسند با چشمان گريان دختري خردسال مواجه مي شوند که در دنياي کوچک خود هيچ دليلي براي به سرقت رفتن طلاجاتي که مادرش روز تولد وي به او هديه داده بود نمي بيند و در عين بهت و شوکه از حادثه پيش آمده گردن و گوش خود را که حالا ديگر طلايي به آن آويزان نبود به ماموران نشان مي دهد.
فاطمه تنها چيزي که يادش مي آمد اين بود که هنگامي كه در كوچه به تنهايي مشغول بازي بوده خانمي رهگذر کمي با او صحبت كرده و بعد با هدايت او به مکاني خلوت اقدام به باز کردن گردن بند و گوشواره هاي او مي کند و سريعاً با سوار شدن بر يك موتورسيکلت به همراه مردي از صحنه متواري مي شود.
رييس پليس آگاهي استان اصفهان گفت: با اقدامات فني و پليسي صورت گرفته از سوي كارآگاهان و با مصاحبه هاي فني و پليسي صورت گرفته با دختربچه قرباني حادثه سرانجام کارآگاهان موفق به شناسايي سارقان و محل اختقاي آنان شدند.
وي افزود: با شناسايي مخفيگاه سارقان ماموران با هماهنگي مقام قضايي طي يک عمليات غافلگيرانه هر دوي آنها را دستگير كردند.
سرهنگ حسين حسين زاده با بيان اينكه در بازرسي مخفيگاه متهمان آثار و دلايل زيادي دال بر ارتکاب سرقت طلاجات اطفال توسط اين زوج به دست آمد، اظهارداشت: سارقان به نام هاي «سجاد -ج» و «کبري - ق» که از حضور کارآگاهان در مخفيگاه خود شوکه شده بودند ابتدا منکر هر گونه جرمي بودند اما وقتي با شواهد و مدارک علمي و پليسي کارآگاهان روبرو شدند لب به اعتراف گشوده و به چندين فقره سرقت طلاجات دختربچه ها در سطح شهر اصفهان اعتراف کردند.
وي خاطر نشان كرد: اين دو سارق که زن و شوهر هم بودند به اتفاق هم اقدام به سرقت طلاجات اطفال مي كردند که بنابر اطلاعات به دست آمده در چند فقره از سرقت هاي رخ داده سبب وارد آمدن صدماتي به گوش کودکان خردسال شده بودند.
سرهنگ حسين زاده اظهارداشت: با پايان پذيرفتن تحقيقات و اعترافات صريح سارقان به بزه انتسابي هر دو نفر به مراجع قضايي تحويل وبا صدور قرار قانوني روانه زندان شدند.
رييس پليس آگاهي استان اصفهان خانواده ها را از آويختن زيورآلات به گردن و گوش دختر بچه هاي خود برحذر داشته و با هشدار در مورد كمين كردن سارقان طلاجات اطفال به والدين توصيه كرد: فرزندان خود را هرگز در كوچه ها و پارك ها هنگام بازي تنها رها نكنند و مراقب آنها بوده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوكي موضوع را سريعاً از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر