۱۳۹۱ شهریور ۲, پنجشنبه

6 پیش بینی برای دربی

گزینه اخراج دربی کیست؟کدام بازیکن پنالتی می گیرد؟چه کسی پنالتی می دهد؟ چه کسی گل می زند؟کی جرات پنالتی زدن دارد؟سکوها نام چه کسی را فریاد خواهد زد؟
به گزارش ملت ایران به نقل از سایت گل: دربی است و حاشیه هایش... درست 24 ساعت مانده به جذاب ترین بازی هفته ، تحریریه سایت گل توان خود را جمع کرد و با نگاهی به گوی بلورین خود اقدام به پیش بینی کرد ... پیش بینی های فنی و حاشیه ای از بازی فردا. یادتان باشد که این ها چیزی بیشتر از یک مشت حدس نیست اگرچه ریشه در دنیای واقعی داد.
1. گزینه اخراج دربی کیست؟
اگر قرار باشد دربی فردا یک یا دو اخراجی داشته باشد آن بازیکن کیست؟ شاید اگر سامان آقازمانی مصدوم نبود و در ترکیب پرسپولیس قرار می گرفت به خاطر فشاری که روی او وجود دارد و همه نسبت به بازی اش حساسند اولین گزینه دریافت کارت قرمز به حساب می آمد اما حالا می توان روی بنگر در جمع قرمز ها و سیاوش اکبرپور دربین پسران آبی شرط بست.در همین مورد می توان به مهرداد پولادی و امیرحسین صادقی هم اشاره کرد که هر لحظه مستعد دریافت کارت های رنگی هستند .
2. چه کسی پنالتی می دهد؟
اگر محسن بنگر در زمین باشد کیست که روی او شرط نبندد؟ بنگر در چهاربازی برای پرسپولیس دو پنالتی بی مورد داده و با وجود استحکام در کار دفاعی هیچ وقت این نقیصه اش را برطرف نکرده است. در جمع آبی ها هم حنیف عمران زاده می تواند رقیب قدری برای صادقی و متنظری باشد.
3. کدام بازیکن پنالتی می گیرد؟
حیف که فرهاد مجیدی استاد زمین خوردن در محوطه جریمه دربازی نیست وگرنه حتما او کاندیدای اول این بخش می شد اما در غیاب او آرش برهانی می تواند کاری کند تا مدافعان پرسپولیس روی او خطا کنند یا حداقل اینکه داوران را مجاب به پنالتی گرفتن کند.در بین پرسپولییسی ها هم علی کریمی می تواند با کارهای تکنیکی مثل بازی رفت پارسال ازمدافعان آبی پنالتی بگیرد؛البته اگر مثل 5 بازی قبلی سایه ای از کریمی را در زمین نبینیم!
4. چه کسی گل می زند؟
اگر قرار باشد این دربی گل داشته باشد باید روی دو سه نام ازهر تیم مانور کنیم.دربین آبی ها زندی،عمرانزاده،برهانی وصادقی سابقه گلزنی در دربی را دارند اما به نظر می رسد برهانی امید اول گلزنی آبی هاست.البته اگر فرهاد مجیدی در ترکیب آبی ها بود گزینه اول می شد اما به غیر از او و برهانی شانس مدافعان آبی بخاطر استفاده خوب ازضربات آزاد و بازی مستقیم زیاد است. در جمع قرمزها هم اگر زاید نتواند دروازه حریف را باز کند انصاری فرد و مدافعان میانی می توانند گزینه های گلزنی در دربی باشند.
5. کی جرات پنالتی زدن دارد؟
پنالتی زن اول پرسپولیس کیست؟ازآنجا که در 5 بازی قبلی برای سرخ ها پنالتی گرفته نشده نمی دانیم پنالتی زن اول این تیم کیست اما به نظر می رسدعلی کریمی پشت توپ بایستد . به غیراز کریمی گزینه دیگری در دسترس نیست مگر اینکه بازیکنی مثل قاضی یا انصاری فرد جرات کند و پا پیش بگذارد. در جمع آبی ها هم این ابهام درخصوص پنالتی زن اول وجود دارد امااحتمالا برهانی ،زندی وحتی اکبرپور پشت توپ بایستند.
6. سکوها نام چه کسی را فریاد خواهد زد؟
طبیعتا هواداران هر تیم ستاره ها و کادر فنی تیم محبوب شان را تشویق خواهند کرد اما باید دید در صورت عقب افتادن هر تیم هواداران تیم رقیب نام چه کسی را فریادمی زنند.شاید که نه ،حتماعلی دایی و فرهاد مجیدی گزینه های قطعی خواهند بود....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر