۱۳۹۱ شهریور ۳, جمعه

دستگیري معتادی که زن دایی خود را كشت


فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: كارآگاهان متهم به قتلی را كه به خاطر اعتیاد به موادمخدر صنعتی، زن دایی خود را به قتل رسانده بود، دستگیر كردند.
ملت ایران: فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: كارآگاهان متهم به قتلی را كه به خاطر اعتیاد به موادمخدر صنعتی، زن دایی خود را به قتل رسانده بود، دستگیر كردند.
به گزارش ایسنا، سرهنگ رحمت الله طاهری در اين باره گفت: این جنایت در شانزدهمین روز از فروردین‌ماه در محله‌ای در شاهرود به وقوع پیوست.
وی با اشاره به قتل زنی 60 ساله با ضربات چاقو در این حادثه، اظهار داشت: عامل این جنایت برای گمراه‌كردن پلیس منزل را به آتش كشیده بود كه با حضور به موقع مأموران آتش‌نشانی جنازه مقتوله صدمه‌ای ندید.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: در اظهارات همسر مقتوله مشخص شد مقادیری طلاجات به ارزش تقریبی 50 میلیون ریال از منزل به سرقت رفته است.
طاهری با اشاره به تلاش چندین ماهه ماموران جنایی از شناسایی مته به قتلي كه معتاد به موادمخدر صنعتی و خواهرزاده شوهر مقتوله است با هویت (س - س) خبر داد و خاطرنشان كرد: این فرد خارج از استان سكونت داشت و عامل این جنایت شناسایی شد.
وی با اشاره به اعترافات متهم، گفت: روز حادثه وی برای سرقت به منزل دایی‌اش رفته كه با زن‌دایی‌اش مواجه می‌شود و پس از قتل او با ضربات چاقو و سرقت طلاجات منزل را به آتش می‌كشد.
فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به دستگیری دو فرد دیگر در ارتباط با فروش طلاجات سرقتی، افزود: اعتیاد به موادمخدر و اعتماد نابجا عامل این قتل بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر