۱۳۸۸ شهریور ۱۹, پنجشنبه

دزدترین گردشگران جهان

گزارش سرویس بین الملل "جهان"، روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارنوت" در شماره روز جمعه گذشته خود طی گزارشی به بررسی رفتار و کردار گردشگران صهیونیستی پرداخت و آنان را به شدت مورد انتقاد و حمله شدید قرار داد.

هر بار که گردشگران خارجی از هتل خارج می‌شوند، کارگران باید فورا برای شستن حوله و دیگر وسایل اتاق، دست به کار شوند اما وقتی گردشگران اسرائیلی می‌روند چنین دردسری نداریم چون همه چیز را با خود می‌برند. البته آنان همیشه سعی می‌کنند چیزهای ارزان قیمت بردارند تا ما فورا متوجه نشویم اما برخی از آنان به قدری بی رحم هستند که حتی آینه توالت را هم می‌دزدند.

در این گزارش "یدیعوت آحارنوت" فاش شده بود که گردشگران صهیونیستی سالانه 400 هزار حوله و صدها هزار شامپو، صابون، ملافه، برخی ادواتی که درون یخچال وجود دارد و مواد دیگر بهداشتی از هتل‌های اسرائیلی می‌دزدند.

این آمار و ارقام از بررسی بیش از 85% هتل‌های موجود در سرزمین های اشغالی بدست آمد و نکته قابل توجه این است که اتاق‌هایی که به گردشگران اروپایی یا دیگر کشورهای جهان داده می‌شود، پس از تخلیه هیچ آسیبی ندیده و هیچ چیزی از آن ربوده نشده است در حالیکه اتاق‌هایی که به گردشگران صهیونیستی داده می‌شود، همواره مورد سرقت قرار می‌گیرد.

در همین حال روانشناسان صهیونیستی با هدف توجیه دزدی گردشگران صهیونیستی، می‌گویند: گردشگران صهیونیستی همیشه دوست دارند به هر جایی که می روند از آنجا یک یادگاری داشته باشند از همین رو گاهی برخی وسایل هتل‌های مختلف را بر می دارند.

در همین راستا صاحب یکی از هتل‌های اسرائیلی، لبخندزنان در این باره می‌گوید: هر بار که گردشگران خارجی از هتل خارج می‌شوند، کارگران باید فورا برای شستن حوله و دیگر وسایل اتاق، دست به کار شوند اما وقتی گردشگران اسرائیلی می‌روند چنین دردسری نداریم چون همه چیز را با خود می‌برند.

وی در ادامه افزود : البته آنان همیشه سعی می‌کنند چیزهای ارزان قیمت بردارند تا ما فورا متوجه نشویم اما برخی از آنان به قدری بی رحم هستند که حتی آینه توالت را هم می‌دزدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر