۱۳۸۸ شهریور ۱۷, سه‌شنبه

بیو گرافی رپرها

بیوگرافی تتلو

امیر تتلو امير تتلو طبق گفته خودش با هيچ جا صاحبه معتبري نکرده . اين مطالبي هم که تو وبلاگ هاي ديگس در حد سوال و جواب بوده و بعضي هاشم دروغ محضه . حالا اين آمار ريز رو از خودش داشته باشين : نام : امير حسين فاميل : ....... لقب : تتلو تاريخ تولد : ۳۰/۶/۱۳۶۲ امير يک ساله که رپو شروع کرده ، اولين آهنگش واقيعت و آخريش هم تا الان راز امير که راز عشقشه و جريان گربه صفت . در حال حاضر هم دنبال کارهاي کليپ چشمام نديد با پيشرو و فلاکت و آهنگ راز امير هست . به زودي رپ رو ميزاره کنار ولي نميگه کي . امير 6 ماه تو دوبي زير نظر شاهرخ سالار سولفژ کار کرده . آهنگساز و تنظيم کننده و استادش محسن صادقي هستش . تو استوديو اوج مهر ضبط ميکنه . از رپرها کار پيشرو ، تيغه ، تهي ، زدبازي ، اردلان و فلاکت رو فقط دوست داره . البته اردلان رپر خودشه يعني خودش درستش کرده و به زودي هم ميترکونه . معني تتلو هم فقط به خودش ربط داره . یه شایعاتی هست که میگن امیر تتلو شغلش فلانه . بدونین که همش شایعه اس و این عکسها در هر مکانی که گرفته شده توسط هواداران بوده . تنها شغل امیر کار ساختمانه که با دامادشون که مهندس عمرانه شریکن . فقط همین



بیوگرافی تهی
  • نام :حسین
  • ملقب به :تهی
  • متولد 6 بهمن 1364
  • دانشجوی مهندسی کامپيوتر
  • غذای مورد علاقه: قرمه سبزی

  • رنگ مورد علاقه: مشکی و سبز
  • تهی، ترانه هایش را سرشار از اشاره به "واقعيات تلخ اما خنده دار" زندگی می داند و بسياری از نوجوانان امروزی، با ضرباهنگ همين کنايه های تلخ و طنزآگين است که می خندند و می رقصند.

    حسين تهی که پنج سال پيش کار ترانه سازی و خواندن در سبک رپ را آغاز کرده است، کار خود را نه "تقليدی" از آنچه که در غرب بدان "موسيقی رپ" می گويند، که بيشتر وسيله ای برای "انرژی" دادن به شنونده از طريق"بيان مشکلات و معضلات مشترک" در زندگی روزمره تلقی می کند.

    از ديدگاه تهی ، "معضلات و مشکلات" هر آنچه که باشند ، از پيش و پا افتاده ترينشان همچون شکست های عشقی تا معضلات جدی تر همچون "فقر و بيکاری" می توانند از طريق ريتم های شاد موسيقی هيپ هاپ، با "اثر گذاری بيشتری" بازگو شوند.

    اما توجه تهی به زندگی امروزی و مشکلات آن، او را نسبت به سنتها و رسمهای قديمی بی توجه نکرده است، دست کم اين چيزی است که خود با شوخی و کنايه می گويد. او درباره دلبستگی اش به نوروز باستانی، با همان طنز هميشگی اش گفت: "من با نوروز خيلی صميمی ام. اصلا دست می اندازم گردنش با هم بيرون می رويم و حال می کنيم."
    عيدی ما از سفره هفت سين به تهی، تخم مرغ رنگی بود. اما او انگار اميد دارد که آهنگهايش، هرچند هنوز زيرزمينی هستند و در بازار رسمی و کلان موسيقی جا نگرفته اند، روزی به "مرغ تخم طلا"ی او بدل شوند.

    او با اشاره ای کنايه آميز به اين تخم مرغ رنگی گفت: "اميدوارم سال آينده آنقدر پول داشته باشم که به جای اينکه تخم مرغ رنگی عيدی بگيرم، تخم مرغ طلا


    بیو گرافی ۲اف ام

    2@FM :

    ارمين زارعي منلقب به 2@FM كه حدود 4 سال رپ كار ميكند و با اهنگ رقص جامايكايي حسابي تركوند و با نازگل به اوج رسيد. متولد 5 ارديبهشت 1366 است و يك خواهر هم دارد. گروه دو نفره ي او امير اغلب واقعيت را ريتم ميدهند و به صورت رپ در مياورد

    هیچ نظری موجود نیست:

    ارسال یک نظر