۱۳۹۱ شهریور ۱۲, یکشنبه

آغاز دور دوم محاکمه شياطين خميني‌شهر


دادگاه متهمان تازه بازداشت شده حادثه خميني شهر و متهمان رديف پنجم و ششم پرونده ، 25شهريور در دادگاه کيفري استان اصفهان برگزار مي شود.
به گزارش ملت ایران به نقل از خبرنگار مهر، 9 تن از متهمان اصلي پرونده پس از دستگيري محاکمه شدند که قضات دادگاه کيفري چهار تن از آنها را به اعدام محکوم کردند. حکم چهار مرد متجاوز پس از تاييد در ديوان عالي کشور در ملاعام اجرا شد. دو تن از متهمان نيز از اتهامات خود تبرئه شد.
چهار متهم ديگر پرونده نيز به حبس طولاني مدت محکوم شدند که در حال گذراندن دوره محکوميت خود در زندان هستند.
پس از رسيدگي به پرونده اين 9 متهم دوتن از متهمان فراري نيز دستگير شدند که هم اکنون در زندان بسر مي بردند. براي بررسي اتهامات آنها و اتهام زناي به عنف و متهمان رديف پنجم و ششم جواد و روح الله ، پرونده همچنان مفتوح بود که با تکميل تحقيقات و ارسال پرونده به دادگاه، جلسه محاکمه متهمان روز شنبه 25 شهريور در دادگاه کيفري استان اصفهان محاکمه مي شوند.
گفتني است، حادثه خميني شهر، نيمه شب سه شنبه 3 خرداد سال 90 هنگامي رخ داد که 13 زن و مرد جوان در يکي از باغ هاي اين شهرستان حضور داشتند که ناگهان مردان شرور با ورود غيرقانوني به داخل باغ، پس از حبس هفت مرد در اتاقي، زنان حاضر در ميهماني را با خودروي سمندي به باغ ديگري در فاصله هزار و 500 متري منتقل کردند.
متجاوزان سپس با تهديد، چهار تن از زنان را مورد آزار و اذيت قرار داده و قبل از رسيدن پليس گريختند. ماموران در ادامه با عمليات هاي گسترده، متهمان اصلي را در اصفهان، زاهدان و خوزستان دستگير کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر